Velika Britanija: oglašavanje na webu prvi put prestiglo televizijsko
Velika Britanija: oglašavanje na webu prvi put prestiglo televizijsko
Na online reklame u Velikoj Britaniji ove je godine po prvi put potrošeno više nego na televizijske.
U Velikoj Britaniji je na oglašavanje na webu ove godine potrošeno 1,75 milijardi funti, što je skoro četvrtina ukupnog iznosa potrošenog na oglašavanje u svim medijima, navodi se u izvještaju koji je objavio Internet Advertising Bureau (IAB). Televizija se tako po prvi put našla na drugom mjestu, sa "samo" 1,64 milijarde funti prihoda od reklama.
Prema riječima Guya Phillipsona, direktora IAB-a, ova se promjena dogodila ranije nego što je očekivano, te se u 2010. i 2011. očekuje daljnji rast potrošnje na online oglašavanje. Ovogodišnji brzi rast popularnosti oglašavanja na Internetu objašnjava se, između ostalog, otpornošću Internet pretraživača i oglasa na recesiju koja je snažno pogodila tradicionalne medije.
Izvor: Reuters