Djeca i tinejdžeri više vremena provode na TikToku nego na YouTubeu

Novi podaci pokazuju da djeca i tinejdžeri više vremena provde na TikToku nego na YouTubeu

Djeca i tinejdžeri više vremena provode na TikToku nego na YouTubeu

Djeca i tinejdžeri provode najviše vremena na platformi TikTok
 
foto: Pixabay
 
Djeca i tinejdžeri – u dobi od četiri do 18 godina - od juna 2020. godine provode više vremena na platformi TikTok za razliku od YouTubea. U posljednje dvije godine ispitanici su počeli u prosjeku 82 minuta dnevno provoditi na TikToku u odnosu na prosječno 75 minuta dnevno na YouTubeu, navodi se u podacima do kojih je došao TechCrunch, specijalizovani portal za visoku tehnologiju, u saradnji sa proizvođačem softvera za roditeljsku kontrolu Qustodio.
 
I nakon juna 2020. godine TikTok je nastavio da dominira među mlađim korisnicima. Do kraja 2021. djeca i tinejdžeri su u prosjeku gledali 91 minutu TikTok dnevno u poređenju sa 56 minuta dnevno gledajući YouTube.
 
Novi podaci do kojih je došao TechCrunch, nastali su na osnovu analize proizvođača softvera za roditeljsku kontrolu Qustodio, koji su uradili ispitivanje na 400.000 porodica koje koristi njihove usluge.
 
Navodi se kako ovi podaci ne govore nužno da djeca provode sat i po vremena na TikToku i sat na YouTubeu svaki dan. 
 
Djeca i tinejdžeri su 2019. godine na YouTubeu u prosjeku provodili 48 minuta, u poređenju sa 38 minuta na TikToku. Promjena u korištenju ovih platformi se dogodila u junu 2020. godine, kada je TikTok došao na prvo mjesto, sa prosjekom od 75 minuta dnevno, u poređenju sa 64 minute na YouTube.
 
U 2021. godini, mlađa demografska grupa ispitanika je provodila u prosjeku 91 minutu dnevno na TikToku naspram 56 minuta na YouTubeu.
 
Ova analiza o korištenju platofrmi među djecom i tinejdžerima je urađena i u Sjedinjenim Američkim Državama, Velikoj Britaniji i Španiji. Studija je pokazala da su američka djeca i tinejdžeri prošle godine provodili u prosjeku 99 minuta dnevno na TikToku u odnosu na 61 minutu na YouTubeu. U Velikoj Britaniji, upotreba TikToka iznosila je do nevjerovatnih 102 minute dnevno u odnosu na samo 53 minute na YouTubeu. Napominje se da ove brojke uključuju upotrebu web stranice i aplikacije.
 
Prema pisanju TechCruncha, najveća svjetska video platforma gubi kontrolu nad generacijom Z i generacijom Alfa. Smatra se da generacija Z uključuje osobe rođene između sredine i kasnih 1990-ih i 2010-ih, dok su generacija Alfa osobe rođene od početka do sredine 2010-ih.
 
TechCrunch navodi kako je YouTube svjestan ove promjene u korištenju njihove platforme, kao što su svjesni i kompanije Meta i Snap. Iz tog razloga su, kako piše ovaj portal specijalizovan za visoku tehnologiju, YouTube, Instagram, Facebook i Snapchat kopirali TikTokov kratki vertikalni video.
 
Takođe, navodi se i da TikTok polako tjera svoju korisničku bazu da konzumira duže video zapise. Ove godine, na primjer, TikTok je povećao maksimalnu dužinu videa na 10 minuta, u odnosu na ranije kada je dužina bila 3 minute.
 
Podaci pokazuju i da je YouTube još uvijek ispred ostalih video streaming servisa u smislu utrošenog vremena.
 
Globalno gledajući, djeca su prošle godine provodila 56 minuta dnevno na YouTubeu, ispred streaming servisa Disney+ (47 min), Netflixa (45 min), Amazon Primea (40 min), Hulua (38 min) i Twitcha (20 min).
 
Izvor: TechCrunch
___

Želite sedmični pregled vijesti, analiza, komentara i edukacija za novinare u Inboxu Vašeg e-maila? Pretplatite se na naš besplatni E-bilten ovdje.