Kako će izgledati mediji za 5 godina?
Kako će izgledati mediji za 5 godina?
Magazin medijske industrije Media Week sproveo je istraživanje među stručnjacima i objavio predviđanja o izgledu medijske scene u 2014.
Personalizirani reklamni panoi, rast popularnosti e-čitača, te čvršća povezanost različitih tipova tehnologije neka su od predviđanja futurologa i medijskih stručnjaka za narednih 5 godina razvoja medija. Različiti tipovi tehnologija neće biti samo više međusobno povezani, nego će i njihovo prisustvo u životima ljudi biti znatno veće, dok će Internet postati svakodnevno sredstvo povezivanja, a ne luksuz. Društveni mediji će biti integrirani sa tradicionalnim, a predviđa se i porast popularnosti tzv. geotagginga, odnosno sortiranja javljanja korisnika prema lokacijama.
Među predviđanjima stručnjaka nalaze se i pojave koje bi trebale zabrinuti korisnike: razlika između uredničkog i reklamnog sadržaja će u narednim godinama postajati sve manje uočljiva, dok će tehnologije reklamiranja napredovati, te neki futurolozi u bliskoj budućnosti vide upotrebu reklamnih panoa koji će prepoznavati lica prolaznika i prema njima personalizirati reklamne poruke.
Izvor: Media Week