Start-upi i centri znanja – međusektorske inicijative za bolje online medije

Start-ups i centri znanja – međusektorske inicijative za bolje online medije

Start-upi i centri znanja – međusektorske inicijative za bolje online medije

Završna sesija Foruma digitalnih medija predstavila je projekte “Made in Sarajevo“ i "People of Sarajevo".

Inicijativu "Made in Sarajevo" kreirala je grupa mladih IT eksperata. Riječ je o online bazi podataka svih start-upa, freelance eksperata i profesionalaca koji rade u oblasti IT-ja.

Inicijativu je pokrenuo je Edin Puzić, koji kaže da je to ideja grupe studenata Ekonomskog fakulteta. Cilj je privući strane investitore, nove klijente, pronaći lokalne dobavljače i imati vlastitu web stranicu sa istaknutim proizvodima i ponudom tih proizvoda.

„Djelujemo lokalno, ali nam je cilj privući i ljude iz inostranstva. Smatram da naši ljudi imaju kvalitete i da su itekako sposobni za rad u inostranstvu. Kod nas je tržište malo, zato smo iskoristili engleski jezik, kako bismo akcenat stavili i na šire tržište", kaže on.

Emir Ferizović iz kompanije Pauza.ba smatra da je u BIH prisutno nerazumijevanje "novih medija", web publike i ciljanja konzumenata.

“Nemamo istraživanje kao početnu fazu, kvalitetne ljudske resurse, vanjske konsultante, kao ni realno budžetiranje ili budžet općenito", navodi on.

Facebook grupa “People of Sarajevo”, inspirisana je stranicom na ovoj socijalnoj mreži iz 2010. godine  “Humans of New York”.

“People of Sarajevo“ kreirala je fotografkinja Imrana Kapetanović, čija je ideja bila da postavi jednu fotografiju dnevno i ispriča priču o nekoj osobi. Projekat je nekomercijalne prirode.

“Fotografija gospođe Minke bila je veoma uspješna , priču je prenijelo preko 50 portala. Zbog komentara uvela sam cenzuru. Drago mi je što projekat i dalje traje i što klikovi i broj pratioca raste.Voljela bih da se projekat proširi na cijelu BiH”, kaže Imrana Kapetanović.