Facebook testira odvojeni news feed za novinske organizacije
Facebook testira odvojeni news feed za novinske organizacije
Medijske organizacije zabrinute su zbog Facebookovog testnog odvajanja vijesti od drugih postova.
Razdvajanje medijskog od drugog sadržaja na Facebooku, trenutno u testnoj fazi u šest zemalja svijeta, izazvalo je paniku među novinskim organizacijama, koje ga nazivaju "zastrašujućim" i "nefer".
Medijske organizacije, koje se značajno oslanjaju na Facebook za svakodnevne posjete svojim web sajtovima, zabrinute su da bi nova organizacija korisničkog feeda značila da bi za plasiranje svog sadržaja korisnicima morali plaćati.
Prema podacima iz Slovačke, jedne od zemalja u kojoj je implementirano pomjeranje medijskog sadržaja u posebni "Explore Feed", doseg sadržaja objavljenog na Facebooku za slovačke izdavače tako je opao za polovinu do dvije trećine.
NEW DATA Average number of interactions on Slovak media FB pages has decreased by half since #ExploreFeed test https://t.co/KhAtCR0yvu pic.twitter.com/hiAfDGjU6j
— Filip Struhárik (@filip_struharik) October 25, 2017
Predstavnici Facebooka ovaj potez objašnjavaju željom da vide da li korisici žele odvojiti postove prijatelja od postova medija i kompanija, dajući im izbor koji će feed koristiti, te navode da trenutno nemaju planove da ga prošire na druge zemlje.
Izvor: Slate, Guardian, The Verge, Mumbrella Asia