Twitter zabranjuje obmanjujuće reklame o klimatskim promjenama

Twitter zabranjuje obmanjujuće reklame o klimatskim promjenama

Twitter zabranjuje obmanjujuće reklame o klimatskim promjenama

Twitterov potez uslijedio je nakon što je ranije ovog mjeseca Pinterest najavio da će zabraniti korisnicima da dijele dezinformacije o klimi na svojoj platformi.
 
foto: Jeremy Bezanger on Unsplash
 
Kompanija Twitter objavila je u petak, na Dan planete Zemlje, da na svojoj mreži zabranjuje obmanjujuće reklame koje se protive naučnom konsenzusu o klimatskim promjenama.
 
„Vjerujemo da poricanje klimatskih promjena ne bi trebalo monetizovati na Twitteru i da lažni oglasi ne bi trebali odvratiti važne razgovore o klimatskoj krizi“, kazali su iz Twittera u svome saopćenju, ali nisu naveli da li će ta najavljena promjena značiti da će ta kompanija zabraniti ili brisati naloge korisnika koji objavljuju dezinformacije o klimatskim promjenama.
 
Iz ove tehnološke kompanije su naveli i da će se konsultovati sa pouzdanim izvorima, kao što su na primjer izvještaji Međuvladinog panela Ujedinjenih naroda za klimatske promjene, kako bi utvrdili koje reklame treba zabraniti.
 
Glasnogovornik Twittera rekao je za Insider da će se osloniti na tehnologiju ali i na ljude za provođenje ove nove politike.
 
Što se tiče postupanja s korisnicima koji objavljuju dezinformacije o klimi, portparol je kazao i da će kompanija u narednim mjesecima govoriti više o tome kako planira oblikovati klimatske razgovore na svojoj platformi.
 
Twitterov potez uslijedio je nakon što je ranije ovog mjeseca Pinterest najavio da će zabraniti korisnicima da dijele dezinformacije o klimi na svojoj platformi te su tako potpuno zabranili takav sadržaj. Također su istakli da će ukloniti objave koje negiraju klimatske promjene.
 
I Google je prošle godine objavio da zabranjuje reklame sa sadržajima koji negiraju klimatske promjene na svojoj platformi, kao i da zabranjuje reklame koje negiraju klimatske promjene.
 
Takođe, isti dan u petak, i to nekoliko sati nakon Twitterovog poteza, zastupnici Evropskog parlamenta postigli su dogovor o sveobuhvatnim tehničkim propisima koji uključuju stroža pravila o tome kako platforme regulišu dezinformacije i nezakonit sadržaj na društvenim mrežama i drugim platformama. Time je postignut dogovor o sveobuhvatnom paketu novih propisa za tehnološke platforme koji bi mogli značiti velike promjene u nadzoru - od algoritama društvenih mreža do digitalnog oglašavanja.
 
Ovaj predloženi zakon, poznat kao Akt o digitalnim uslugama (DSA), trebao bi u u Evropi stupiti na snagu u narednih mjesec dana. Cilj mu je nametnuti nova pravila o tome kako tehnološka industrija postupa s dezinformacijama i ilegalnim sadržajem na društvenim mrežama, kao i sa uslugama na internetskom tržištu. Najveće kompanije koje krše zakon mogle bi se suočiti sa ogromnim novčanim kaznama.
 
Izvor: CNN, Insider, Time
___

Želite sedmični pregled vijesti, analiza, komentara i edukacija za novinare u Inboxu Vašeg e-maila? Pretplatite se na naš besplatni E-bilten ovdje.