Kako napisati dobar Media Marketing plan?
Dvanaest direktora, menadžera i vlasnika elektronskih i štampanih medija iz BiH , Crne Gore, Hrvatske i Srbije, od velikog broja prijavljenih kandidata, odabrano je za učešće na trodnevnoj radionici Efektivni Media Marketing plan. Sudionici će napisati radnu verziju Media Marketing plana svoje organizacije. Radionica će biti održana od 19.do 21. februara u Mediacentru Sarajevo.
Radionica će se sastojati od tematskih modula:
• načini istraživanja i definiranja marketinškog tržišta• načini određivanja stepena slušanosti/gledanosti/čitanosti medija• SWOT analiza (SWOT analiza primjenjuje se s ciljem analize medija a njeni rezultati se koriste kao osnova za formiranje akcionog plana medija).• načini definiranja poslovnih ciljeva medija• metode analize konkurencije• načini uočavanja prepreka, prednosti i neodstataka konkurencije• izbor klijenata i njihov značaj za marketinšku strategiju medija• način izrade tržišne strategije i plana prodaje• način izrade vlastite promocije i reklame.
Na kraju radionice sudionici će napisati radnu verziju media marketing plana u kojem će primijeniti sve elemente koje su učili na radionici.
Učesnici radionice su:
• Stevan Bijelić, JU Media Mont-Podgorica, Crna Gora• Emil Daus, Radio Istra-Pazin, Hrvatska• Zvjezdan Jurcola, Radio Istra-Pazin, Hrvatska• Manuela Grbić, Dubrovački vjesnik-Dubrovnik, Hrvatska• Azra Kahvo, Stela Media-Mostar, BiH• Nemanja Milenković, Televizija Novi Sad-Novi Sad, Srbija• Mladen Milutinović, JU Media Mont-Podgorica, Crna Gora• Milenko Miljić, Televizija Novi Sad-Novi Sad, Srbija• Mićo Perduh, RTRS-Banja Luka, BiH• Vesna Rodić, RTRS-Banja Luka, BiH• Roberta Sušić, Dubrovački vjesnik-Dubrovnik, Hrvatska• Sanja Solak, RTRS-Banja Luka, BiH
Organizator je NetNovinar-Centar za istraživačko novinarstvo i medijsku edukaciju (osnivači: Mediacentar Sarajevo i Centar za istraživačko novinarstvo, Zagreb).