PGM Consult Sarajevo - Press konferencija
Loš imidž i uspješnost BH robnih marki na domaćem i regionalnim tržištima
Grupacija CATI će u utorak, 21. februara, 2006. u 12:00 sati u Mediacentru Sarajevo (Kolodvorska 3) predstaviti rezultate istraživanja pozicije robnih marki na bh i regionalnom tržištu.
Istraživanje provedeno u decembru 2005. godinu u pet zemalja regiona ima poražavajuće rezultate za BH robne marke. Među najneatraktivnijim markama na regionalnom tržištu su bosansko-hercegovacki i bugarski proizvodi. Na tržištu Bosne i Hercegovine i dalje su strani proizvodi daleko bolje prihvaćeni. Među 10 najjačih robnih marki u BiH, samo je jedna domaća (Violeta-toaletni papir).
Grupacija CATI koristeći Product Group Manager (PGM) model za praćenje stanja na tržištu mjeri 13 različitih pokazatelja za svaku robnu marku na tržištu, među kojima su i osnovnih pet pokazatelja uspješnosti robne marke: prepoznatljivost, iskustvo, razmatranje kupovine, upotreba i lojalnost. Na osnovu ovog modela moguće je rangirati robne marke po njihovoj uspješnosti na datom tržištu.
Agencija CATI je najveće preduzeće za tržišna istraživanja i konsalting u Sloveniji. Sa svojom djelatnošću CATI je aktivan u susjednim državama, na području bivše Jugoslavije i u većini istočno evropskih država.