Radionica: Razvoj efektivnog media marketing plana

“Razvoj efektivnog media marketing plana”, naziv je radionice koja će se od 21. do 25.04.2008. održati u Mediacentru Sarajevo. Petodnevna radionica Gordane Svirac, jedne od vodećih ekspertica i konsultantica za medije u regionu, namijenjena je osobama na rukovodećim pozicijama elektronskih medija i marketing odjela. Rok za prijave: 15.04.2008.
Radionica “Razvoj efektivnog media marketing plana” okupit će vlasnike/vlasnice, direktore/direktorice i druge osobe na vodećim pozicijama u elektronskim medijima i marketing odjelima elektronskih medija.
Petodnevna radionica je u potpunosti praktično orijentirana, fokusirana na rezultate  i zahtijeva proaktivnu ulogu učesnika i učesnica. Program radionice:
• Uvod, Misija, Vizija, SWOT analiza• Programska shema / Formatiranje medija• Istraživanja slušanosti / gledanosti (kako korisiti podatke o slušanosti i gledanosti)• Veličina i vrijednost tržišta• Konkurencija – ciljevi i prepreke• Segmentacija tržišta – demografska podjela tržišta• Profil slušatelja / gledatelja• Marketinški klijenti• Ciljana tržišta, tržišna niša• Marketinške usluge, ciljevi i strategije• Tržišna strategija, plan prodaje• Pozicioniranje medija, strategije prodaje• Ciljevi reklame i promocije• Proračun marketinga• Draft verzija Marketing plana
Predavačica Gordana Svirac radila je kao business konsultantica za veliki broj kompanija kao što su USAID Media, Press Now, Open  Society London, OSCE, Swedish Helsinki Committee, ProHelvetia, IREX Promedia, Mediacentar Sarajevo.
Novčana participacija za učešće na radionici iznosi 500 KM i uključuje certifikat o završenoj radionici. Učesnici i učesnice snose troškove puta i boravka u Sarajevu.
Svi zainteresirani za učešće na radionici svoju prijavu (kratku biografiju sa ličnim kontaktima) mogu poslati na e-mail adresu: masa@media.ba.
Više informacija:
Mediacentar Sarajevo+ 387 33 715 840
Organizator radionice je Mediacentar Sarajevo.