Clickbait naslovi vode ka negativnim reakcijama čitatelja

Clickbait naslovi vode ka negativnim reakcijama čitatelja

Clickbait naslovi vode ka negativnim reakcijama čitatelja

Naslovi formulisani u obliku pitanja dovode do višeg stupnja negativnih reakcija čitatelja, pokazalo je istraživanje provedeno u okviru projekta Engaging News Project pri Univerzitetu Texas u Austinu.

Popularni clickbait naslovi, unatoč očekivanjima, kod testne publike su doveli do negativnijih emocija, negativnijih očekivanja u vezi sa tekstom i do manjeg broja klikova u poređenju sa tradicionalnije formulisanim naslovima, pokazalo je istraživanje pod nazivom "Ispitivanje utjecaja clickbait naslova".

Istraživanje je također pokazalo da tip naslova mora biti u skladu sa vrstom teksta (politički tekstovi sa clickbait naslovima izazvali su najviši nivo negativnih reakcija ispitanika), te da vrsta medija u kojoj se naslov pojavljuje snažno utječe na očekivanja čitatelja o naslovima i tekstovima iza njih.

Clickbait sadržaji, koji korisnika pokušavaju izazvati da klikne na naslov teksta formulirajući ga kao pitanje ili "nećete vjerovati šta se dalje desilo" uvod, popularan su način prikupljanja klikova za internet portale i u njihovu odbranu se navodi da povećavaju izloženost publike ozbiljnijim tekstovima, koje bi zaobišla da ima tradicionalniji naslov.

No, u posljednje vrijeme takvi naslovi su se našli u nemilosti korisnika i društvenih mreža, a Facebook je nedavno najavio da će prilagodbe algoritma početi zanemarivati clickbait.