Google i Apple najavljuju blokiranje reklama, mediji zabrinuti
Google i Apple najavljuju blokiranje reklama, mediji zabrinuti
Google i Apple najavili su nove dodatke za blokiranje reklama za svoje internet preglednike, što je izazvalo zabrinutost novinskih izdavača čiji prihodi zavise od digitalnog marketinga.
Sezona predstavljanja inovacija tehnoloških kompanija unijela je novi val zabrinutosti među novinske izdavače. I Google i Apple najavili su promjene u prikazivanju reklamnog sadržaja, koje bi potencijalno mogle promijeniti modele oglašavanja na novinskim web sajtovima.
Tako će Google, u okviru borbe sa lošim internet sadržajima koji smetaju korisnicima, u narednih šest mjeseci početi sa implementacijom sistema filtriranja napadnih reklama, dajući medijima mogućnost da sa Google-om postignu dogovor koji bi im omogućio da čitaocima naplaćuju korištenje svih drugih programa za blokiranje reklama.
Apple je, sa svoje strane, na godišnjoj konferenciji održanoj ove sedmice, za svoj preglednik Safari najavio blokiranje video sadržaja koji se automatski pale, te implementaciju novog sigurnosnog protokola koji blokira praćenje korisnika po internetu.
Ovakvi potezi odgovor su na potrebe i zahtjeve korisnika interneta koji sve češće instaliraju programe za blokadu reklama i drugih iritantnih sadržaja koji ih prate po internetu. No, za medijske kuće koje se u značajnoj mjeri oslanjaju na prihode od ciljanih digitalnih reklama, razlog je za zabrinutost, a stručnjaci smatraju da će posebno biti pogođeni manji i srednji izdavači, čije digitalne strategije nisu prilagođene novim zahtjevima.
Izvor: Wall Street Journal, Mashable, CJR, Digiday