Istraživanje: mobilni korisnici traže kratke sedmične magazine

Istraživanje: mobilni korisnici traže kratke sedmične magazine

Kratka i redovna digitalna izdanja su privlačnija korisnicima i profitabilnija od dugih mjesečnih izdanja.

Britanski izdavač magazina za mobilne uređaje Stonewash je među svojim korisnicima proveo istraživanje koje je pokazalo da su korisnicima smart telefona i tableta najprivlačnije kraće forme koje na njihove uređaje dolaze svake sedmice, te da su spremniji platiti za ovakva izdanja nego za duže mjesečne forme.

"Iako proizvesti nešto što ima manje stranica ide protiv instinkta svakog izdavača, istraživanje je pokazalo da su magazini sa manje stranica privlačniji za čitatelje budući da se raspon pažnje čitatelja razlikuje kod papirnih i digitalnih izdanja. Sadržaj je moža isti ali se čitatelj drugačije ponaša", rekao je u predstavljanju izvještaja Rob Grainer, suosnivač Stonewasha. "Ljudi razmišljaju u sedmicama, ne u mjesecima. Oni misle 'U subotu ću ustati, napraviti doručak i pročitati časopis', ne 'Svake treće subote u mjesecu ću kupiti taj i taj časopis'." Kako primjer kompanije koja je uspješno shvatila ovu preferenciju čitalaca, Grainer je naveo magazin Esquire, koji je svoje digitalno izdanje promijenio iz mjesečnog u sedmično.

Izvor: Journalism.co.uk