Njemačka: ProSieben i RTL kreiraju zajednički korisnički sistem

Njemačka: ProSieben i RTL kreiraju zajednički korisnički sistem

Njemačka: ProSieben i RTL kreiraju zajednički korisnički sistem

Njemački emiteri ProSiebenSat.1 i RTL Deutschland Media Group udružili su se sa internet provajderom United Internet s ciljem kreiranja jedinstvenih korisničkih računa za sve njihove usluge.

Dogovor postignut između velikih RTV kuća i internet provajdera njemačkim će građanima omogućiti jedinstven korisnički pristup medijskim i komercijalnim sadržajima, u skladu sa regulacijama EU o zaštiti podataka i planiranoj regulativi online usluga pod nazivom ePrivacy, koji bi trebao stupiti na snagu u maju 2018. U isto vrijeme, partnerstvo predstavlja borbu sa dominacijom kompanija kao što su Facebook, Google, Apple i Amazon na tržištu ličnih podataka. 
 
“Ovom alijanskom našim korisnicima nudimo značajnu dodatnu vrijednost. U isto vrijeme, jačamo njemačko digitalno tržište i stvaramo ravnotežu nejasnim i monopolističkim algoritmima koje koriste američke kompanije", rekao je Thomas Ebeling, direktor ProSieben-a povodom najave partnerstva koje svojim kombiniranim servisima dolazi do oko 45 miliona korisnika mjesečno.
 
Evropski izdavači su zabrinuti da će novi EU zakoni o privatnosti na internetu, koji regulišu upotrebu tzv. kolačića i koji bi mogli negativno utjecati na zaradu od oglašavanja online medija, ići u prilog internet gigantima koji već imaju ogromne baze korisničkih podataka.