Poynter Institute: vrijeme je za poduzetničko novinarstvo
Poynter Institute: vrijeme je za poduzetničko novinarstvo
Američki Poynter Institute bio je domaćin trodnevne konferencije na kojoj su učesnici pokušali redefinirati najvažnije elemente novinarstva i budućnost "digitalne redakcije".
Kako prenosi Editor's Weblog, učesnici konferencije pod nazivom "Journalism That Matters", održane od 1. do 4.3.2009., okupili su se s namjerom razdvajanja bitnih od nebitnih elemenata novinarstva i poticanja formiranja novih modela rada. Zaključeno je da su transparentnost, tačnost i potraga za istinom suštinski važni dijelovi svakog novinarskog posla, ali da je došlo vrijeme da se odbaci tradicionalni model rada za velike medijske kuće i prihvati model tzv. poduzetničkog novinarstva.
Tokom multimedijalne konferencije, čiji je tok intenzivno praćen putem web sajtova i mikroblogging servisa, predavači su potakli novinare na osmišljavanje inovativnih modela rada, naglasili važnost istraživačkog novinarstva i istakli pozitivne primjere neovisnih novinarskih projekata poput web sajtova Huffington Post i Politico. Prilagoditi se potrebama novih generacija konzumenata vijesti, a zadržati integritet novinarske profesije izazov je koji je konferencija uputila svim novinarima.
Izvor: Editor's Weblog, Poynter Online