Sadržaj prilagođen pretraživačima
Sadržaj prilagođen pretraživačima
TimesOnline posvećuje veliku pažnju optimizaciji za pretraživače, zapošljavajući i urednike za pretraživanje. Ovakva strategija utiče i na samo novinarstvo online izdanja Times-a, izveštava Journalism.co.uk, sajt specijalizovan za trendove u novinarstvu.
Usredsređivanje na pretraživanje strategija je koju je londonski Times usvojio u sklopu redizajna sajta 2007. godine, kada je znatno poboljšana i pretraga unutar sajta, kako Journalism.co.uk prenosi reči glavne urednice TimesOnline-a Anne Spackman.
Optimizacija za pretraživače podrazumeva prilagođavanje sadržaja sajta tako da on bude što bolje pozicioniran u pretraživačima kao što je Google.
Po rečima glavne urednice TimesOnline, 60 % saobraćaja ovog sajta dolazi sa pretraživača i spoljnih linkova koji vode na sajt.
Ovo izdanje angažuje i urednike za pretraživanje koji su, prema Spackmanovoj, 'centar digitalnih operacija' TimesOnline-a.
Osoblje koje radi na sajtu obučeno je za tagiranje online sadržaja i za pisanje naslova za web.
Ipak, novinari TimesOnline-a ne ohrabruju se da pišu samo na način koji pomaže optimiziranju sadržaja za pretraživače, istakla je Spackmanova, a prenosi Journalism.co.uk. Ona naglašava da i u štampanom i web izdanju novinarstvo Times-a ostaje dosledno svom brendu koji je njegova glavna vrednost.
Online mediji u poslednje vreme sve više se trude da bolje optimiziraju svoj sadržaj za pretraživače, što podstiče debate o tome da li ovaj trend nagoni novinare na senzacionalizam i uopšte lošije novinarstvo ili je pak moguće zadržati kvalitetno novinarstvo u trci za što boljim plasmanom u pretraživačima.