Twitter testira nove opcije
Twitter testira nove opcije
Dvije nove opcije u testnoj su fazi za određeni broj korisnika Twittera, a posebno bi im se mogle obradovati kompanije i oni koji ih prate na ovoj mreži.
Opcija koja prikazuje najaktivniji period Twitter korisnika, slična Facebookovoj opciji koja pokazuje koliko brzo se može očekivati odgovor od određene stranice, u testnoj je fazi na odabranim profilima, što će od posebne koristi biti onima koji određene organizacije, brendove i kompanije prate na toj društevnoj mreži, kao i organizacijama samim.
Druga inovacija koja se još uvijek nalazi u testnoj fazi je prikaz "izabranih tvitova", koji se pod naslovom "featured" pojavljuju kao odvojena sekcija ispred svih drugih tvitova korisnika.
Obje opcije su dostupne i na mobilnoj i na desktop verziji ali samo na određenim profilima i dio su Twitterovog rada na poboljšanju korisničog pristupa profilima kompanija, nakon što su u februaru ove godine uvedene opcije lakšeg slanja direktnih poruka i ostavljanja privatnih korisničkih komentara.
Izvor. The Next Web