Novosti u oglašavanju na Facebooku
Novosti u oglašavanju na Facebooku
Facebook reklame od sada će biti usmjerene na cijela domaćinstva, umjesto samo na pojedince, a stižu i promjene u prikazivanju video reklama, najavili su predstavnici ove društvene mreže.
Facebookove ciljane reklame postat će još sofisticiranije. U najavi objavljenoj ove sedmice, Facebook je oglašivačima u SAD-u počeo nuditi dodatni sloj usluge oglašavanja - reklame će, zahvaljujući podacima koje Facebook ima o svojim korisnicima i njihovim međusobnim vezama, od sada biti usmjerene na cijele porodice, povećavajuči tako njihov potencijalni utjecaj.
Logika iza ovog poteza je da članovi jednog domaćinstva obično zajedno odlučuju o stvarima kao što su zajednički odmori, kupuju jedni drugima rođendanske poklone i dijele slične interese. Prikazujući im reklame za iste proizvode i usluge, Facebook povećava mogućnost kupovine, istovremeno izbjegavajući da ponudi reklame za proizvode koji su već kupljeni unutar domaćinstva.
Pored ovih promjena, koje bi trebale usrećiti oglašivače ali vjerovatno neće oduševiti korisnike koji se brinu za internet privatnost, najavljene su i promjene u prikazivanju dinamičkih reklama, koje će sada imati veći udio video komponenti i moći sadržavati dodatne elemente koji ukazuju na promocije i sniženja.
Facebook se u posljednjoj godini suočio sa nizom problema u odjelu oglašavanja, te je, nakon što se pokazalo da su brojevi gledanosti video sadržaja bili napuhani zbog greške u mjerenju, morao dopustiti vanjskim revizorima da prate proces. Neka od ovih nezavisnih istraživanja pokazala su da su stope gledanosti video reklama mnogo niže nego što se pretpostavljalo i da iznose oko 20 posto.
Izvor: The Next Web, Digiday