Razvoj kritičkog mišljenja najčešći fokus programa za poticanje medijske pismenosti
Razvoj kritičkog mišljenja najčešći fokus programa za poticanje medijske pismenosti
Novi izvještaj Evropskog audiovizualnog opservatorija analizira mjere i programe za razvoj medijske pismenosti u zemljama EU.
Šta evropske zemlje rade na poticaju razvoja medijske pismenosti u doba lažnih vijesti, krađe identiteta i drugih opasnosti kojima je izložen moderni konzument digitalnih tehnologija? Novi izvještaj Evropskog audiovizualnog opservatorija, koji djeluje unutar Vijeća Evrope, analizira više od 500 projekata iz područja medijske pismenosti, dajući komparativni pregled zemalja članica EU i mapirajući najbolje prakse kako u školskim sistemima, tako i neformalne inicijative nevladinih organizacija i drugih aktera.
Autori, između ostalog, zaključuju da je razvoj kritičkog mišljenja najčešći fokus programa za poticanje medijske pismenosti, da su najčešća fokus grupa tih projekata učenici i studenti, te da civilno društvo igra značajnu ulogu u kreiranju i implementaciji projekata za razvoj medijske pismenosti u svim zemljama EU.
Zainteresirani u ovom izvještaju, prvom sistematskom pregledu inicijativa za medijsku pismenost na nivou EU, mogu pronaći konkretne primjere, statističke podatke i insipiraciju za kreiranje i sprovedbu programa u ovom veoma važnom području.
Kompletan izvještaj dostupan je ovdje.