ekologija

Dan planete Zemlje 2024

Odgovornost je na vladama, fabrikama, medijima ali i na svakom pojedincu.

Vrijeme je za okolišno novinarstvo

Eko-novinarstvo se bavi uticajem ljudi na okoliš s ciljem podizanja svijesti o zaštiti životne sredine i u svijetu je sve značajnije.

Guardian neće više imati reklame od naftnih kompanija

Prva velika novinska organizacija koja neće uzimati novac za reklamiranje kompanija koje eksploatišu fosilna goriva.

Mediji i zaštita okoliša: senzacionalizam i netačni podati

Kako mediji u BiH izvještavaju o zaštiti okoliša i klimatskim promjenama

Timothy John Byford - Moja sjećanja

"Jučer su sahranili Baju. Nisam uspio dobaciti do Beograda, a volio bih da jesam, žao mi."

"Zeleni PR" je postao važan segment komunikacija u cilju promocije proizvoda i jačanja imidža kompanije. Svjetske PR agencije su ovo na vrijeme shvatile i vrlo brzo ponudile pregršt “Go Green” rješenja.
Subscribe to RSS - ekologija