Američka novinska asocijacija izbacuje riječ "novine" iz naziva
Američka novinska asocijacija izbacuje riječ "novine" iz naziva
Američka novinska asocijacija ove sedmice mijenja svoje ime u Medijska alijansa, u skladu sa činjenicom da su štampana izdanja postala samo jedan dio aktivnosti njenih članova i da medijske kuće danas sve više zarađuju putem online izdanja.
Newspaper Association of America postaje News Media Alliance, u potezu koji oslikava promjene na medijskom tržištu, kako u SAD-u, tako i globalno.
Broj novina u SAD-u pao je u posljednjih osam godina za oko 700 naslova, a mnogi od najprominentnijih članova udruženja, poput Washington Posta i New York Timesa, iako izdavači štampanih izdanja, veliki broj čitatelja nalaze online.
Još jedan od razloga promjene imena su i medijske kuće koje objavljuju isključivo online i koje, zbog toga što ne objavljuju štampano izdanje, nisu mogle biti članovi udruženja, poput Buzzfeeda ili Independent Journal Review-a.
Američko udruženje urednika novina (ASNE) napravilo je isti korak prije nekoliko godina, promijenivši naziv u Američko udruženje urednika vijesti.
“'Novine' više nisu dovoljno velika riječ da obuhvate sve ono što je industrija vijesti danas. Budućnost industrije je mnogo šira", kaže u objašnjenju odluke, u razgovoru za New York Times, David Chavern, izvršni rukovodilac udruženja, uspostavljenog 1887. godine.
Izvor: New York Times