AP se sve više oslanja na izvještavanje uživo

AP se sve više oslanja na izvještavanje uživo

AP se sve više oslanja na izvještavanje uživo

Novinska agencija Associated Press proizvela je tokom prošle godine 25 procenata više sadržaja uživo u odnosu na 2014., odgovarajući na taj način povećanoj potražnji za takvim načinom izvještavanja.
 
Foto: Wikipedia
 
Način pokrivanja udarnih vijesti tokom 2015. godine svjedoči o povećanoj potrebi konzumenata medijskog sadržaja za online videouratcima, a posebno za izvještavanjem uživo. Tako je i AP znatno povećao produkciju ovakvog sadržaja, sa 1605 videa tokom 2014., na 2073 uradaka prošle godine.
 
"Nesumnjivo je da naši korisnici žele i očekuju da produkujemo više videosadržaja uživo. Ali ne radi se samo o količini, nego i o većem izboru u pogledu vrsta priča koje im nudimo", izjavio je Derl McCrudden, predsjednik sektora za internacionalne videovijesti pri AP-u, za Journalism.co.uk.
 
Porast takvog načina distribucije vijesti došao je s odlukom kompanije da napravi značajne promjene u oblasti izvještavanja uživo kako bi se povećala količina i različitost sadržaja koje AP može ponuditi digitalnim izdavačima i emiterima, a uveden je i novi servis Live Choice.
 
Prije je postojao i servis Direct, koji je i dalje aktivan, ali kroz novi projekat, AP želi ponuditi emiterima mogućnost da sami izaberu različite uglove posmatranja istog događaja i naprave odluku o tome šta bi mogli predstaviti gledaocima.
 
„Kada smo prvi put počeli, proizvodili smo pakete, ali, sada, ljudi žele dijelove koji čine te pakete“, kaže McCrudden, koji dodaje kako su takvi potezi novinske agencije rezultat potražnje za brzom isporukom vijesti.
 
"U svijetu vijesti koji je 'uvijek uključen', gdje ljudi više ne gledaju jutarnje naslove i večernje biltene, nalazimo se pod velikim pritiskom da omogućimo brzo širenje vijesti", objasnio je McCrudden.