Facebook uvodi oznaku "satira"
Facebook uvodi oznaku "satira"
Rašireno prenošenje satiričnih tekstova kao stvarnih vijesti navelo je Facebook da uvede oznaku "satira".
Korisnici Facebooka, a i medijske organizacije, često ne znaju da je naslov objavljen na internetu izmišljena satirična priča nekog od sve popularnijih satiričnih njuz portala, te ponekad izazivaju zbunjenost i i bijesne komentare. Da bi se ovo izbjeglo u budućnosti, najpopularnija društvena mreža na svijetu počela je testirati oznaku "satira", koja se već počela pojavljivati pored postova satiričnog njuz sajta The Onion. Facebook se na uvođenje ove opcije odlučio na zahtjev korisnika, koji su tražili jasniji način da razgraniče satirične od stvarnih vijesti.
Satirične vijesti popularan su sadržaj na internetu i često toliko liče na stvarne vijesti da ih bez provjeravanja prenesu i druge medijske kuće. Ova je pojava dovoljno česta da web sajt Literally Unbelievable prikuplja primjere doslovno shvaćenih satiričnih tekstova.
Oznaka "satira" je u testnoj fazi i još uvijek nije poznato da li će biti zadržana i primijenjena na sve satirične portale.
Izvor: BBC News, NYMag, The Guardian