Google počeo borbu protiv clickbaita

Google započeo borbu protiv clickbaita

Google počeo borbu protiv clickbaita

Novim ažuriranjem neoriginalni, nekvalitetni sadržaji neće biti visoko rangirani u pretrazi.
 
foto: Jonny Gios on Unsplash
 
Google pravi seriju ažuriranja u svome pretraživaču čiji je cilj da reguliše clickbaitove, kao i da poboljša relevantnost rezultata pretrage, dajući prednost originalnim i autentičnim recenzijama u odnosu na reciklirane informacije, objavljeno je na Googleovom blogu.
 
„Znamo da ljudi ne smatraju korisnim onaj sadržaj koji se čini da je dizajniran da privuče klikove, a ne da informiše čitatelje. Dakle, za korisnike engleskog jezika širom svijeta uvodimo niz poboljšanja u pretragu kako bismo ljudima olakšali pronalaženje korisnog sadržaja koji su napravili ljudi i za ljude”, piše u najavi. „Ovo ažuriranje će pomoći da se osigura da neoriginalni, nekvalitetni sadržaji ne budu visoko rangirani u pretrazi, posebno za online edukativne materijale, zabavu, kupovinu i sadržaje koji se odnose na tehnologiju”, javlja Google.
 
Prema riječima portparolke Googlea Jennifer Kutz, generalno ažuriranje rangiranja pretraživanja pod nazivom “Ažuriranje korisnog sadržaja” počet će da se primjenjuje globalno za korisnike engleskog jezika od 22. augusta.
 
Takozvani “SEO spam”, sadržaj napisan u svrhu pojavljivanja visoko na stranicama rezultata pretraživača, dugo je bio trn u oku kompanijama poput Googlea, piše Guardian, zbog čega se kompanija počela boriti protiv toga.
 
Tako će ažuriranje pokriti brojna podešavanja algoritama za rangiranje kompanije koji pokušavaju da identifikuju sadržaj za koji se čini da je prvenstveno stvoren za dobro rangiranje u pretraživačima, a ne da pomogne ili informiše ljude.
 
Na Googleovom blogu je naveden primjer pretrage o nedavnom filmu koji može dovesti do članaka koji objedinjuju recenzije s drugih stranica. Sada će biti drugačiji slučaj, te će biti prikazano više rezultata s jedinstvenim, autentičnim informacijama.
 
Novo ažuriranje Googlea je usmjereno i na stvari koje se tiču na primjer na recenzije hardwarea, a s ciljem da se „lakše pronađu visokokvalitetne, originalne kritike“.
 
Prema pisanju The Vergea, ova ažuriranja mogu biti posebno korisna onima koji koriste Reddit za filtriranje beskorisnih web stranica u rezultatima pretraživanja u korist stvarnih ljudskih iskustava. Takođe, kako navode, iako Googleova objava ne spominje Reddit kao izvor za personalizovaniji i autentičniji sadržaj, teško je ne uspostaviti asocijaciju s tim, budući na nedavne trendove pretraživanja. Najava za ovu funkciju Googlea aludirala je na pojedina pisanja kako “Google pretraga umire” i da se sve više ljudi obraća Redditu kako bi dobili autentične kritike i odgovore na upite.
 
 

___

Želite sedmični pregled vijesti, analiza, komentara i edukacija za novinare u Inboxu Vašeg e-maila? Pretplatite se na naš besplatni E-bilten ovdje.