Istraživanje: privatnost kao novi "zeleni" pokret?

Istraživanje: privatnost kao novi "zeleni" pokret?

Nova istraživanja pokazuju da bi etičnost pri korištenju korisničkih podataka među kompanijama mogla postati trend sličan popularnosti eko-praksi '90-ih.

Istraživanje kompanije Forrester Consulting, predstavljeno na konferenciji za novinare i planirano za objavljivanje 31.7.2013., pokazuje da korisnici interneta i kompjuterskih tehnologija sve više pažnje poklanjaju sigurnosti na webu i vode se informacijama o tome kako kompanije koriste njihove podatke prilikom sklapanja ugovora s njima.

Istraživanje je sprovedeno na 1069 odraslih korisnika interneta i pokazuje porast "sigurnih" praksi kao što sukorištenje funkcija browsera koje blokiraju reklame i web sajtovima poručuju da ne prate korisnika. 37% ispitanika je odustalo od online transakcije zbog nečega što su pročitali u uslovima korištenja, a 62% ih tvrdi da je "manje vjerovatno" da će ponoviti kupovinu od kompanije koja je njihove lične informacije podijelila sa trećom stranom.

Istraživači predviđaju da će etičnost u korištenju podatak utjecati na profitabilnost kompanija i one koji je ne provode koštati u globala i gubitku povjerenja korisnika, no analitičari upozoravaju da smo još uvijek daleko od ovakvog stanja i da se neki od najpopularnijih korisničkih servisa vrlo nemarno odnose prema privatnim podacima korisnika i zarađuju na njihovom prikupljanju i dijeljenju.

Izvor: Gigaom