Izvještaj: Povjerenje u društvene mreže opada, u tradicionalne medije raste

Izvještaj: Povjerenje u društvene mreže opada, u tradicionalne medije raste

Izvještaj: Povjerenje u društvene mreže opada, u tradicionalne medije raste

Problemi sa regulacijom sadržaja izazvali su kod korisnika pad povjerenja u društvene mreže kao izvore informacija, pokazalo je istraživanje Trust Barometer.

Godišnje istraživanje komunikacijske kompanije Edelman, koja već 18 godina mjeri povjerenje javnosti u javne institucije, pokazalo je da javnost nema veliko povjerenje u medije, no podaci pokazuju i razliku u povjerenju prema tradicionalnim medijima i tzv. platformama (društvenim mrežama i pretraživačima). Istraživanje je obuhvatilo 33 hiljade ljudi u 28 zemalja od kojih je u 22 zemlje registrovan pad povjerenja u internet platforme, dok je nivo povjerenja u tradicionalne medije dosegao najviši nivo u posljednjih pet godina.

Izvor: Atlas/Quartz

Istraživanje je pokazalo i da je povjerenje korisnika u eksperte poraslo u odnosu na prethodnu godinu ali da i dalje 54% ispitanika najveći kredibilitet pripisuje "običnom čovjeku". 

Izvor: EdelmanThe Independent, Quartz