Kako se evropski javni servisi prilagođavaju digitalnom okruženju?
Kako se evropski javni servisi prilagođavaju digitalnom okruženju?
Britanski BBC i finski Yle vodeći su evropski javni servisi na polju prilagođavanja digitalnom medijskom okruženju, navodi se u novom izvještaju Reuters Instituta.
Način na koji javni servisi svojim korisnicima dostavljaju vijesti u današnjem digitalnom okruženju tema je novog izvještaja Reuters Instituta, u kojem su se kao lideri na tom polju izdvojili britanski BBC i finski Yle.
Reutersovi istraživači su analizirali djelovanje javnih servisa u šest evropskih zemalja (Italija, Poljska, Velika Britanija, Francuska, Njemačka i Finska) i ustanovili da, dok BBC dolazi do 68% mladih od 18 do 24 godine, ZDF to uspijeva za tek 24% iste dobne skupine u Njemačkoj.
Prema rezultatima istraživanja, prednosti BBC-ja i Yle-a su što već godinama imaju intergrirane redakcije za online i offline operacije, djeluju na digitalno naprednom tržišu i što su uložili znatna sredstva u razvoj timova za inovacije u proizvodnji i distribuciji vijesti.
Interno, te organizacije imaju prodigitalnu kulturu i vodstvo posvećeno uvođenju promjena na tržištu koje se konstantno mijenja.
Teškoće s kojima se susreću javni servisi u ostalim zemljama uključuju tradicionalnu internu strukturu, nemogućnost brze adaptacije digitalnom okruženju, finansijska ograničenja i političke utjecaje.
U svim zemljama koje su bile predmet istraživanja, osim Poljske, oko četvrtina ispitanika koristi mobilne uređaje kao primarni način za pristup vijestima.
"Javni servsi moraju prioritizirati digitialne medije, mobilne platforme i distribuciju vijesti na društvenim mrežama ili rizikuju da izgube dodir sa svojom publikom - publikom zbog koje postoje i koja ih finansira", kaže se u izvještaju.
Kompletan izvještaj možete pročitati ovdje.
Izvor: Nieman Lab, Reuters Institute