Meta pokreće uslugu plaćanja verifikacije naloga

Meta pokreće uslugu plaćanja verifikacije naloga

Meta pokreće uslugu plaćanja verifikacije naloga

Usluga verifikacije naloga započinje u Australiji i Novom Zelandu i koštat će 14,99 dolara.
 
foto: Pixabay
 
Kompanija društvenih mreža Meta pokrenula je uslugu pretplate koja će njenim korisnicima na platformama Instagram i Facebook omogućiti da dodaju plavu kvačicu na svoje naloge na mrežama, najavio je vlasnik Mete Mark Zuckerberg 20. februara 2023.
 
“Ove sedmice počinjemo s uvođenjem Meta Verified - usluge pretplate koja vam omogućava da potvrdite svoj nalog na osnovu lične karte, dobijete plavu značku i dodatnu zaštitu od lažnog predstavljanja na nalozima koji tvrde da ste vi, a dobit ćete i direktan pristup korisničkoj podršci”, naveo je između ostalog Zuckerberg u objavama na Instagramu i Facebooku. 
 
Kako bi izbjegli lažne naloge, korisnici koji žele da dobiju plavu značku trebali bi dati broj lične karte koji odgovara imenu i fotografiji njihovog profila. Takođe, korisnici moraju imati više od 18 godina da bi se mogli prijaviti za ovu uslugu.
 
“Meta Verified” će, kako je napisao Zuckerberg, korisnici plaćati 11,99 dolara mjesečno na webu ili 14,99 USD mjesečno za iOS i Android uređaje, a sa uslugom će započeti u Australiji i Novom Zelandu ove sedmice, a onda “uskoro u više zemalja.
 
 
Meta je u saopštenju pojasnila da neće biti promjena na nalozima koji su već verifikovani, a koja je ranije bila za korisnike koji su “autentični i značajni”.
 
Ovom novom uslugom, kako prenosi CNN, Meta se pridružuje drugim platformama, kao što su Discord, Reddit i YouTube, koje imaju svoje modele zasnovane na pretplati, a koje postaju popularne među kompanijama društvenih mreža.
 
Plava kvačica je ranije bila rezervisana za javne ličnosti kao što su političari, glumci, muzičari, sportisti i novinari, što je Elon Musk, vlasnik Twittera, kritikovao tvrdeći da bi ova funkcija trebala biti otvorena za sve. 
 
Nakon što je kupio Twitter, Musk je u decembru prošle godine ponovo pokrenuo uslugu pretplate za verifikaciju - Twitter Blue nakon pojave lažnih, ali naloga sa kvačicom koji su primorali kompaniju da pokrene ovu funkciju. Na ovoj platformi postoje različite boje kvačica za razlikovanje između naloga: zlatne za kompanije, sive za vladine subjekte i druge organizacije i plave oznake za pojedince, bez obzira da li su slavne ličnosti ili ne. Twitter Blue košta 11 dolara mjesečno za iOS i Android pretplatnike.
 
Prihodi kompanije Meta, koja je odlučila da svojim korisnicima ne naplaćuje većinu usluga, pretrpili su veliki udarac posljednjih godina nakon Appleove odluke da uvede stroge promjene privatnosti na iOS-u koje ograničavaju sposobnost kompanije da prati internet aktivnosti korisnika. Kompanija predvođena Zuckerbergom, koja gotovo sav svoj novac zarađuje od reklama, prošle godine je rekla da će Appleov potez koštati kompaniju više od 10 milijardi dolara izgubljenog prihoda od reklama u 2022.
 
„Dugoročno, želimo izgraditi ponudu pretplate koja će valjati svima, uključujući kreatore, kompanije i našu zajednicu u cjelini. Kao dio ove vizije, razvijamo značenje verifikovane značke kako bismo mogli proširiti pristup verifikaciji i više ljudi može vjerovati da su nalozi s kojima komuniciraju autentični”, piše u Metinom blogu.
 
Izvor: CNN, TechCrunch

___

Želite sedmični pregled vijesti, analiza, komentara i edukacija za novinare u Inboxu Vašeg e-maila? Pretplatite se na naš besplatni E-bilten ovdje.