Spotify kupio kompaniju koja otkriva štetan sadržaj

Spotify kupio kompaniju koja otkriva štetan sadržaj

Spotify kupio kompaniju koja otkriva štetan sadržaj

Efikasnije pružanje sigurnog i ugodnog iskustva na platformi širom svijeta, kažu iz Spotifyja.

foto: Spotify

Audio-streaming servis Spotify u srijedu je saopštio da je kupio Kinzen, firmu koja je ovom servisu pomogla da identifikuje štetan sadržaj na njenoj platformi.

“Sa uzbuđenjem javljamo da smo kupili Kinzen, globalnog lidera u zaštiti online zajednice od štetnog sadržaja. Kinzenova napredna tehnologija i stručnost pomoći će nam da efikasnije pružimo sigurno i ugodno iskustvo na našoj platformi širom svijeta”, saopštili su iz ove platfome.

Dustee Jenkins, šefica za odnose s javnošću u Spotifyju, navodi kako će ova investicija proširiti pristup sigurnosti na platformi Spotify te dodaje da je to dokaz koliko ozbiljno shvaćaju svoju posvećenost stvaranju sigurnog i ugodnog iskustva za kreatore i korisnike.

Ova akvizicija je, prema pisanju Reutersa, dio napora koji Spotify ulaže u borbi protiv štetnog sadržaja koji je uslijedio ranije ove godine nakon što je podcaster “The Joe Rogan Experience” optužen da je širio dezinformacije o COVID-u 19.

Firma Kinzen, kojoj je sjedište u Dablinu u Irskoj, radi sa Spotifyjem od 2020. godine. U početku je bila fokusirana na sadržaj vezan za izbore širom svijeta. Od tada, Kinzenov djelokrug se proširio na ciljanje dezinformacija i govora mržnje.

“Kinzen nudi kombinaciju alata i stručnosti koja nam pomaže da bolje razumijemo sadržaj na našoj platformi i nove trendove u zloupotrebi”, kazala je Sarah Hoyle, šefica odjela za povjerenje i sigurnost u Spotifyju.

Uslovi ugovora nisu objavljeni.

Ranije ove godine, iz Spotifyja je saopćeno da će biti transparentniji u tome kako određuju šta je prihvatljiv, a šta neprihvatljiv sadržaj. Svoja pravila objavili su prvi put u januaru. U junu su formirali Savjetodavno vijeće za sigurnost kako bi dali svoj doprinos u borbi protiv štetnog sadržaja.

Navodi se da će Kinzen pružiti rana upozorenja o problemima na različitim tržištima, pomažući Spotifyju da efikasnije moderira sadržaj na više jezika.

Izvor: Reuters, Spotify

___

Želite sedmični pregled vijesti, analiza, komentara i edukacija za novinare u Inboxu Vašeg e-maila? Pretplatite se na naš besplatni E-bilten ovdje.