Svjetsko prvenstvo u Brazilu oborilo rekorde na društvenim mrežama
Svjetsko prvenstvo u Brazilu oborilo rekorde na društvenim mrežama
Gledaoci Svjetskog prvenstva u nogometu oborili su rekorde angažmana korisnika dvije najpopularnije društvene mreže.
88 miliona korisnika Facebooka postavilo je 280 miliona statusa o finalu Svjetskog prvenstva u Brazilu, što je oborilo rekord za najgledaniji sportski događaj, koji je prethodno postavio američki Superbowl sa 245 miliona interakcija. Najangažovaniji korisnici ove društvene mreže sinoć su bili muškarci u dobi od 18 do 24 godine, a većina korisnika iz SAD-a. Facebook je objavio da je Svjetsko prvenstvo u Brazilu ujedno i najdiskutovaniji događaj u istoriji ove društvene mreže.
Twitter je angažovanost korisnika tokom Svjetskog prvenstva, na vrlo popularnom hashtagu #WorldCup i hashtagovima pojedinih utakmica analizirao i mapirao nizom interesantnih grafika, koje pokazuju koliko su korisnici i gdje spominjali ovo sportsko takmičenje. Tako je tokom meča Brazil-Njemačka oboren rekord broja tvitova u minuti (618,725). Ovo je ujedno bio najpopularniji meč prvenstva, tokom koga je poslano čak 35,6 miliona tvitova, no korisnici Twittera su i finale pratili veoma intenzivno, te je tokom sinoćnjeg meča poslano 32,1 milion tvitova.