EU: Reality TV najuspješniji televizijski izvozni proizvod
EU: Reality TV najuspješniji televizijski izvozni proizvod
Reality TV programi najuspješniji su izvozni proizvod europskih televizijskih kuća, pokazalo je nedavno istraživanje Europske komisije.
Kako prenosi EU Observer, formati nekoliko reality emisija poput Big Brother-a (Holandija), Survivor-a (Velika Britanija) i Pop Idol-a (Velika Britanija), veoma su popularni u SAD-u i najuspješniji su primjeri izvoza europske televizijske produkcije. Ovakvi podaci, prezentirani u istraživanju sprovedenom za potrebe Europske komisije, pokazuju jačanje tržišta izvoza televizijskih programa u Europi.
Iako skoro sve europske kuće nabavljaju američke televizijske programe i holivudske filmove, a raste i popularnost azijskih programa, europske emisije tradicionalno nisu jednako popularne. Novo istraživanje pokazuje da, pored porasta popularnosti europskih reality tv formata, raste i razmjena drugih programa unutar i van Europe, te da Europljani 33,4% vremena ispred televizijskog ekrana posvećuju nezavisnim europskim programima.
Izvor: EU Observer