Hrvatska: Jutarnji i Večernji sa identičnim naslovnicama
Hrvatska: Jutarnji i Večernji sa identičnim naslovnicama
Dva vodeća dnevna lista u Hrvatskoj izašla su jutros s identičnom naslovnicom.
Velikom fotografijom predsjednika Uprave Adris Grupe, Ante Vlahovića, i najavom jubileja Adrisove zaklade kroz niz posve identičnih pohvalnih članaka, kako piše portal Index.hr, i Jutarnji i Večernji list su popunili svoje naslovnice, identične.
Isti naslovi, iste uredničke opreme i prijelom u Jutarnjem i Večernjem. Najava događaja koji će se održati. Nema jasno vidljive oznake da je riječ o reklami. Kako piše Index.hr, u izdanju Večernjeg uz korištenje povećala može se vidjeti oznaka agencije VL promo, ali u izdanju Jutarnjeg ne.
Naslovnice dva vodeća dnevna lista u Hrvatskoj, primjer su koliko je novinarstvo danas postalo biznis, pa su tako čini se čak i kompletne naslovnice apsolutno na prodaju.
Očiti marketinški sadržaj, neobjašnjen na prvoj strani i neimenovan kao takav, znači i kršenje novinarskih normi, budući da reklamni od informativnog sadržaja mora biti jasno odvojen.
Izvor: Index.hr