SAD: istraživanje o popularnosti Twittera među novinskim kućama

SAD: istraživanje o popularnosti Twittera među novinskim kućama

Američke novinske kuće u prosjeku imaju oko 18 000 sljedbenika na društvenoj mreži Twitter, rezultat je istraživanja Boston Business Journal-a.

Kako prenosi blog Shaping the Future of the Newspaper, istraživanje Boston Business Journal-a je pokazalo da američke novinske kuće u prosjeku imaju oko 18 000 sljedbenika na društvenoj mreži Twitter, dok najpoznatije među njima, poput New York Timesa, prati skoro 2 miliona ljudi. Times se našao i na vrhu liste po broju tzv. retweetova, odnosno postova koje su korisnici prenijeli dalje na svojim profilima. U prosjeku, novine postavljaju nove tweetove 11 puta dnevno.

Istraživanje je sprovedeno na 300 profila najpoznatijih američkih novinskih kuća i njihovih zaposlenika, te je ustanovljeno da sve novine uključene u istraživanje aktivno koriste Twitter, no da ih većina ne daje link na Twitter profil na svojim portalima.

Izvor: sfnblog.com, Boston Business Journal