Linda Yaccarino nova izvršna direktorica Twittera
Linda Yaccarino nova izvršna direktorica Twittera
Mnogo izazova za novu izvršnu direktoricu kompanije.
foto: Linda Yaccarino / Twitter
Vlasnik Twittera Elon Musk imenovao je novu izvršnu direktoricu Twittera, nešto više od šest mjeseci nakon što je kupio kompaniju, piše BBC u petak.
Linda Yaccarino, bivša šefica oglašavanja u američkoj multinacionalnoj korporaciji konglomerata masovnih medija i zabave NBCUniversal, nadgledat će poslovanje platforme, napisao je Musk na Twitteru dodajući da će Yaccarino početi raditi za šest sedmica.
Yaccarino će se fokusirati na poslovne operacije dok će se Musk koncentrisati na dizajn proizvoda i nove tehnologije.
"Radujem se saradnji s Lindom na transformaciji ove platforme u X - aplikaciju za sve", napisao je na Twitteru, potvrdivši odluku dan nakon što je pisao da je pronašao novog šefa bez otkrivanja identiteta.
Yaccarino se zahvalila Musku te na Twitteru napisala da je "dugo bila inspirisana njegovom vizijom za stvaranje svjetlije budućnosti".
"Uzbuđena sam što ću pomoći da se ova vizija prenese na Twitter i zajedno transformišemo ovaj posao", navela je.
Thank you @elonmusk!
— Linda Yaccarino (@lindayacc) May 13, 2023
I’ve long been inspired by your vision to create a brighter future. I’m excited to help bring this vision to Twitter and transform this business together! https://t.co/BcvySu7K76
Musk je kupio platformu društvenih mreža u oktobru prošle godine za 44 milijarde dolara i bio je pod pritiskom, kako navodi BBC, da pronađe nekog drugog ko će voditi kompaniju da bi on mogao preusmjeriti pažnju na drugo poslovanje koje uključuje kompaniju za proizvodnju električnih automobila Tesla i raketnu kompaniju SpaceX.
Linda Yaccarino odrasla je u italijansko-američkoj porodici. Nakon što je diplomirala na Penn Stateu, radila je u Turner Entertainmentu 15 godina prije nego što se pridružila NBCUniversalu, gdje je nadgledala oko 2.000 ljudi i gdje je bila uključena u pokretanje njegovog streaming servisa.
Njen rad, dodaje BBC, obilježila je bliska saradnja s velikim brendovima, a izgradila je i odnose u novim medijima sa Apple Newsom, Snapchatom i YouTubeom.
U jednoj publikaciji iz 2005. navela je da je zaposlena, udata i majka dvoje djece.
Claire Atkinson, novinarka Business Insidera, dvije decenije pratila je karijeru Yaccarino i kazala da bi njeno iskustvo u oglašavanju Twitteru, kojem je prodaja reklama naglo opala otkako je Musk preuzeo kompaniju, moglo pomoći.
"Ona je osoba koju mogu zamisliti da treba Elonu Masku", navela je Atkinson.
BBC navodi i da će se Yaccarino suočiti sa s izazovom vođenja biznisa koji se bori da bude profitabilan, suočavajući se s intenzivnim ispitivanjem kako Twitter rješava širenje dezinformacija i upravlja govorom mržnje na platformi.
Kada je Musk prvi put počeo govoriti o svojim planovima za Twitter prošle godine, rekao je da želi smanjiti oslanjanje platforme na oglašavanje i unijeti promjene u način moderiranja sadržaja.
On je takođe izazvao kontroverzu kada je otpustio hiljade zaposlenih, uključujući ljude koji su imali zadatak da se bave uvredljivim objavama.
Revidirao je i način na koji servis provjerava autentičnost računa, naplaćivajući plave kvačice, što, kako su kritičari rekli, olakšava širenje dezinformacija.
Guardian podsjeća da je u decembru prošle godine rekao da će odstupiti s mjesta izvršnog direktora čim pronađe nekoga "dovoljno luckastog da preuzme posao".
Neke od promjena u kompaniji izazvale su zabrinutost među oglašivačima, koji su zbog rizika za svoje brendove zaustavili potrošnju na stranici.
Musk je priznao "masovni" pad prihoda, iako je prošlog mjeseca rekao za BBC da se kompanije vraćaju na platoformu.
___
Želite sedmični pregled vijesti, analiza, komentara i edukacija za novinare u Inboxu Vašeg e-maila? Pretplatite se na naš besplatni E-bilten ovdje.