Twitter i Facebook gube na popularnosti u Turskoj

Twitter i Facebook gube na popularnosti u Turskoj

Twitter i Facebook gube na popularnosti u Turskoj

Građani Turske zbog straha od korištenja Twittera i Facebooka traže sigurnije načine komunikacije.
 
Foto: Pixabay
 
Televizija i dalje ostaje popularan izvor vijesti za građane Turske, a online mediji također dobijaju na značaju, pokazalo je istraživanje Reutersovog instituta za studij novinarstva.
 
Dodatak godišnjem Reutersovom izvještaju o digitalnim vijestima koji se odnosi na Tursku pokazao je da online vijesti postaju važniji izvor informacija za stanovnike Turske, ali i da su društvene mreže medij u kojeg Turci najmanje vjeruju.
 
Socijalne platforme glavni su izvor vijesti za 13 posto konzumenata vijesti u Turskoj, a 45 posto ispitanika odgovorilo je da ne vjeruju vijestima na tim platformama. Facebook i Twitter izgubili su na svojoj popularnosti, iako je Turska i dalje u vrhu liste korištenja Twittera kao izvora vijesti. WhatsApp je, s druge strane, postao popularniji, piše Nieman Lab.
 
Popularnost WhatsAppa može se objasniti činjenicom da za javne službenike u Turskoj više nije sigurno kritikovanje vlade na društvenim mrežama, te građani koriste sigurnije aplikacije za slanje poruka i dijeljenje vijesti.
 
Izvještaj ukazuje na veliku polarizaciju u konzumentskom ponašanju – gotovo jednak broj osoba, njih 40 posto vjeruje vijestima, dok 38 posto osoba ima generalno nepovjerenje u medije.
 
Turska vlada obračunava se sa medijima u toj zemlji, a stanje je posebno teško nakon pokušaja državnog udara u julu 2016. godine. Zvaničnici zemlje zatvorili su preko 160 medijskih organizacija, a brojni novinari našli su se u zatvorima.