Facebook uvodi promjene News Feeda kako bi prikazivao autentičniji sadržaj

Facebook uvodi promjene News Feeda kako bi prikazivao autentičniji sadržaj

Facebook uvodi promjene News Feeda kako bi prikazivao autentičniji sadržaj

Facebook je ponovo najavio izmjene News Feeda, ovaj put kako bi na bolji način prikazivao vijesti relevantne za korisnike.
 
Foto: Pixabay
 
Kao dio promjena News Feeda, Facebook uvodi nove signale pomoću kojih će bolje identifikovati i procijeniti autentični sadržaj, kao i algoritme koji će omogućiti da se brže uoče priče koje bi mogle biti značajne za korisnike.
 
Na ovaj način, korisnici će se manje susretati sa sadržajem koji se može okarakterisati kao lažni, senzacionalistički ili spam, a tokom procjene relevantnosti sadržaja kompanija će u obzir uzimati signale kao što su udaljenost korisnika od druge osobe ili stranice, kao i univerzalne simbole kao što su lajkovi, komentarisanje i dijeljenje sadržaja, piše The Next Web.
 
Prije svega, kompanija će identifikovati stranice koje su poznate po spam sadržaju, a jedan od indikatora će biti, naprimjer, ukoliko su određeni postovi često skrivani. Onaj sadržaj koji se na kraju bude smatrao više autentičnim, zauzimat će i višu poziciju u News Feedu korisnika.